ניקיון משרדים חד פעמי

נאור גולדברג

ניקיון משרדים חד פעמי

ניקיון משרדים חד פעמי עם גולדסרוויס

בית עסק שהמשרד הוא מרכז הפעילות שלו וודאי כולל עובדים רבים הנמצאים במרבית שעות היום במשרד. מכאן נובע הצורך במשרד נקי ומסודר, אליו יכולים העובדים להגיע מדי יום, לבצע את עבודתם כראוי, להרגיש נוח במקום העבודה שלהם ואף להרגיש שייכות ונינוחות במקום. כאשר המשרד עובר שיפוץ או לפני המעבר למשרד חדש כדאי מאוד להזמין שירות ניקיון משרדים חד פעמי וזאת כדי להתחיל את העבודה ברגל ימין במשרד החדש/המשופץ.

מה ההבדל בין ניקיון משרדים חד פעמי לניקיון השוטף?

ניקיון משרדים חד פעמי הוא ניקיון מאסיבי שלעתים גם ידרוש מכונות ניקיון מיוחדות, זאת על מנת להוריד כתמים שונים של צבע או חומרים שנעשה בהם שימוש במהלך השיפוץ וכעת מפוזרים ודבוקים לרצפת המשרד. זאת ועוד, לאחר שיפוץ או בעת הכניסה למשרד חדש ישנו אבק רב המצטבר בכל מקום במשרד ולא רק ברצפה הגלויה. אנו מדברים על אזור הפאנלים, באזור החלונות ועוד.

בניקיון השוטף מרבית העבודה המבוצעת תהיה על בסיס תקן קבוע וסדר עבודה מאורגן וקבוע מראש בהתאם למה שיקבעו בין בית העסק לבין חברת הניקיון. שם מדובר בניקיון השוטף של המשרד שצריך לכלול את המטבחון, השירותים, רחבת הכניסה והרצפה.

מתי יש צורך בניקיון חד פעמי של המשרד?

  • כאשר נכנסים למשרד חדש – עומדים להיכנס למשרד החדש? לאחר בנייה או תקופה ממושכת שבה אין שוכר שדואג לניקיון באופן שוטף יש ככל הנראה הצטברות גדולה של אבק ולכלוך שיוצר סביבת עבודה שלא נוח לעבוד בה. לכן חשוב מאוד לדאוג לניקיון חד פעמי איכותי של המשרד לפני הכניסה אליו.
  • כאשר מסיימים שיפוץ של משרד קיים – לאחר שיפוץ המשרד ניתן להבחין לא רק באבק הרב שיצטבר אלא בחומרים נוספים הנדבקים על הרצפה שאותם יש לשטוף באמצעות מכונה מיוחדת המיועדת לכך.
  • כאשר המשרד היה מוזנח זמן רב – במידה והזנחתם את ניקיון המשרד זמן רב הרי שאם לא באופן שוטף, לפחות אחת לכמה זמן יש לדאוג לניקיון חד פעמי של המשרדים על מנת לשמור על היגיינה ובריאותם של העובדים שלכם.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support