ניקיון משרדים אחרי שיפוץ

נאור גולדברג

ניקיון משרדים אחרי שיפוץ

ניקיון משרדים אחרי שיפוץ

אם אתם עומדים לקראת סיום שיפוץ המשרד שלכם אתם ככל הנראה כבר מחפשים אחר חברת ניקיון מקצועית שתספק לכם שירותי ניקיון בלתי מתפשרים שידאגו להשאיר את המשרד נקי ומצוחצח לפני הכניסה לעבודה בו. בין אם מדובר במשרד קיים שעובר שיפוץ או משרד חדש לפני הפתיחה שלו – כדאי להזמין חברת ניקיון שתבצע את הניקיון על הצד הטוב ביותר, תוך שימוש במכשור המתאים להסרת כתמים וחומרי בנייה שונים.

במה שונה ניקיון משרדים אחרי שיפוץ מהניקיון השוטף?

לאחר שיפוץ המבנה/חלל המשרד אמור להיות כביכול נקי וללא ריהוט או ציוד ועל כן תיאורטית אמור להיות קל יותר לבצע את הניקיון, אולם במקרה שלנו המצב הוא הפוך – לאחר שיפוץ קשה יותר לנקות את המשרד ויש חשיבות לא רק לחברת הניקיון שתבחרו ולאופן שבה היא משקיעה בעבודה שלה אלא גם במכשור עמו היא עובדת. לאחר שיפוץ המשרד יהיה מלא באבק וכתמי בטון וצבע, חומרים שככל שיעבור הזמן רק יהיו יותר קשים ודבוקים לרצפה ולקירות ויהיה יותר קשה להוריד אותם. ייתכן ותהיה דרישה למכונת ניקיון בלחץ מים גבוה או בקיטור, מכונת פוליש ועוד.

שירותי ניקיון לאחר שיפוץ:

לאחר שיפוץ אתם תזדקקו לחברת ניקיון שתוכל לספק לכם ממגוון שירותי הניקיון הבאים: ניקיון חלונות, ניקיון פאנלים, שטיפת מרצפות במכונת קיטור, ניקוי כתמי צבע וחומרי בניה, ניקוי שטיחים (ישנם משרדים הכוללים שטיחים מקיר לקיר), ניקוי וחיטוי חלל החדר, חדרי שירותים, מטבחון ועוד.

רגע לפני שנכנסים לעבודה במשרד המשופץ או החדש כדאי לקרוא לחברת ניקיון גולדסרוויס. חברת גולדסרוויס מתמחה במתן שירותי תחזוקה וניקיון משרדים, לרבות שירותי ניקיון שוטפים, ניקיון חד פעמי וניקיונות לאחר שיפוץ. החברה מספקת שירותים מיוחדים מותאמים אישית ובעלת כל הכלים הדרושים לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, באיכות בלתי מתפשרת ומתוך אמונה מלאה כי המוניטין של החברה נמצא בכל פרט ורגע בעבודה ולכן כל אחד מעובדי החברה יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

לפרטים נוספים והזמנת השירות אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support