ניקיון משרדים קטנים

נאור גולדברג

ניקיון משרדים קטנים

ניקיון משרדים קטנים

למשרדים קטנים שזקוקים לשירותי ניקיון החל משעה אחת פעם בשבוע ועד שעתיים בכל יום אנו מאמינים כי עובד ניקיון עצמאי מטעמנו הוא הפתרון האופטימלי.

היתרונות של עובד ניקיון עצמאי:

  • 100% מחויבות – העובד העצמאי מקבל את התשלום המלא ישירות מכם ללא דמי תיווך לאף גורם. דבר המגביר את המוטיבציה שלו לעבודה יסודית ואת מידת האחריות האישית שלו כאחראי הבלעדי לניקיון המשרד.
  • עובד קבוע – עובד ניקיון שהחליט לפתוח תיק עצמאי במס הכנסה רואה בעבודת הניקיון עיסוק עיקרי ומקצוע לכל דבר. דבר המעודד קביעות ומקצועיות וגם ויעיל וחסכוני למשרד כי אין צורך בהשקעת זמן כדי ללמד אותו כל פעם מחדש את מה שנדרש לעשות.
  • שליטה על זהות המנקה – לכם כבעלי המשרד יש שליטה מלאה בבחירת המנקה הקבוע למשרדכם, דבר שמגביר את תחושת הביטחון שלכם לגבי האדם שאמון על ניקיון המשרד.
  • גמישות ניהולית – התשלום לעובד הוא כנגד קבלה כמו כל חברת ניקיון כך שניתן להפסיק את ההתקשרות מול העובד באופן מיידי. בנוסף, תשלומי ביטוח לאומי, מס הכנסה והפרשות פנסיוניות נעשות על ידי העובד ובאחריותו.

היתרונות של מנקה עצמאי מטעמנו:

  • קל ומהיר – תהליך ההתקשרות עם מנקה מטעמנו קל ומהיר כי אנחנו עושים עבורכם את עבודת הגיוס המקדימה. היא חוסכת לכם את הזמן בחיפוש עובד ניקיון שיתאים לצרכים שלכם ולאופי המשרד שלכם.
  • המלצות – אנחנו מכירים את עובדי הניקיון שלנו, את איכות הניקיון שלהם ואת מידת האחריות והאמינות שלהם. בגלל שאופי ההיכרות שלנו עם המנקים הוא ארוך טווח אז יש לנו ניסיון מצטבר של היכרות עם המנקים, דבר שיחסוך לכם משאבי זמן רבים בבחירת המנקה המתאים לכם.
  • יש עם מי לדבר – המנקים מטעמנו תלויים במשרדים והלקוחות שאנו מחברים עבורם ולכן אכפת להם מאוד לא לפגוע בשמנו הטוב. עובדה זו מסייעת לנו לתגמל עובדים טובים במשרדים נוספים ועובדים שאינם טובים בהקפאת הגיוס, הפסקתו המוחלטת ואף במקרים חריגים (לא קרה עד היום) פנייה יזומה שלנו למשרדים הפעילים של אותו עובד כדי ליידעם בהתנהגות בלתי הולמת כזו או אחרת.
  • אדמיניסטרציה – אנו מסייעים לעובדים בניהול התיק העצמאי שלהם במס הכנסה ובביטוח הלאומי, ודורשים מכל עובד לרכוש לעצמו ביטוח אבדן כושר עבודה פרטי פעיל. בנוסף אנו מסייעים לכם כמשרד בהחתמת העובד בחוזה מנוסח המגדיר את היחסים ביניכם בפן המשפטי.
  • החלפות – כל עובד ניקיון חדש שמצטרף למיזם מחובר לקבוצת הוואטסאפ בה העובדים נעזרים אחד בשני בהחלפות.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support